Sdílejte nás



RSS feeds

Programování pro děti - speciál z redakce časopisu ComputerTisk



Redakce časopisu Computer vydala speciál, kde (nejen) dětem představuje možnosti programování. V časopise se dozvíte informace, jak mohou děti začít s programováním, jaké nástroje a "hračky" mohou použít, jak pro výuku programování využít populární hru Minecraft nebo k čemu použít roboty Ozobot nebo Lego Boost.

Obsah speciálu:
Učte děti programovat od kolíbky
Výukové nástroje na internetu
Scratch – programování pro nejmenší
Virtuální čaroděj Baltík z české dílny
Minecraft jako pomocník při výuce
Programovat jde i na mobilu
Základy programování v Pythonu
Roboti pro domácí výuku programování
Chytrý vláček Intelino
Miniaturní a hraví Ozoboti
Postavte si robota z Lega
Lego Boost: pět robotů v jednom
Programovatelný robot Edison
Miniaturní počítač pro programování BBC micro:bit
Základy 3D tisku
Jak správně učit informatiku
Chytrá dílna v kamionu
Rozhovor s Pavlem Burgetem z ČVUT
Výuka informatiky na školách a v kroužcích
Rozhovor s Jiřím Vaníčkem o nových osnovách pro učitele
Pozor na digitální závislost
Zajímavé akce sdružení Czechitas

Objednat si můžete elektronickou i tištěnou verzi tohoto speciálu za 99 Kč
https://www.ikiosek.cz/detail/magazinespecials-592320-programovani-pro-deti

Upozornění

Administrátor těchto stránek ani autor článků neručí za správnost a funkčnost zde uvedených materiálů.
Administrátor těchto stránek se zříká jakékoli odpovědnosti za případné ublížení na zdraví či poškození nebo zničení majetku v důsledku elektrického proudu, chybnosti schémat nebo i teoretické výuky. Je zakázané používat zařízení, která jsou v rozporu s právními předpisy ČR či EU.
Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva.
Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ.
5,590,231 návštěv